Jos jokin tilillä olevista pääkäyttäjistä on edelleen käytettävissä:

Tilin pääkäyttäjät voivat hallinnoida (lisätä, poistaa, muokata) käyttäjiä Maventa-tililtä kohdasta Asetukset -> Yrityksen asetukset -> Käyttäjät. Otathan huomioon että tilillä on oltava aina yksi käyttäjä.

Voit lisätä tilille uuden pääkäyttäjän, ja poistaa sitten vanhan. Varmistathan tällöin, että laskutusohjelmaasi syötetty API-avain täsmää jonkun tilille jäävän käyttäjän API-avaimeen. API-avain löytyy aina jokaisen käyttäjätilin asetuksista. Jos satut poistamaan sen käyttäjän jonka API-avain on syötetty laskutusohjelmaan, katkeaa laskutusyhteys Maventan ja laskutusohjelman välillä. Jos poistetaan käyttäjä jonka kautta yhteys on luotu, kannattaa:

1. ensin luoda uusi käyttäjä
2. syöttää uuden käyttäjän API-avain laskutusohjelmaan vanhan avaimen tilalle
3. vasta sitten poistaa vanha käyttäjä tililtä.

Jos mikään tilillä olevista pääkäyttäjän osoitteista ei ole käytössä:

Ole yhteydessä tukeemme support@maventa.com, ja kerro minkä käyttäjän haluat tilille lisättävän. Pyynnön tulee tulla yrityksen nimenkirjoitusoikeudelliselta henkilöltä suoraan. Tarkistamme aina pyytäjän nimenkirjoitusoikeuden.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.