Jos olet aktivoinut verkkolaskujen vastaanoton Maventa tililtä, lähetämme laskun ensisijaisesti Maventan palveluiden käytöstä suoraan verkkolaskutilillesi Maventaan. Mikäli et ole aktivoinut verkkolaskujen vastaanottoa, laskutamme yritystäsi niiden tietojen perusteella, jotka olet antanut avatessasi Maventa tilin.

Mikäli myöhemmin haluat muuttaa laskutusosoitettasi, voit tehdä sen kirjautumalla Maventa tilillesi, ja valitsemalla Asetukset > Yrityksen asetukset > Laskutustiedot. Täällä voit päivittää ja tallentaa haluamasi laskutusosoitteen neljästä eri vaihtoehdosta (sähköposti, postiosoite, laskutus laskutusyrityksen kautta, tai e-laskuna). Lähetämme laskun ensisijaisesti osoitteeseen, jonka tallennat käyttöliittymässä asetuksiin.

Yritys on vastuussa, että laskutustiedot ovat ajantasaiset, eli muistathan tiedottaa myös muita toimittajiasi, kuin Maventaa, laskutusosoitteesi muutoksista.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.