Hyvä asiakkaamme,

Suoritamme teknistä kunnossapitoa Maventa-palvelimella lauantaina 23. marraskuuta palvelun parantamiseksi. Huoltokatko on ennakoitua kestävän 3 tuntia 10-13 välisenä aikana. Tänä aikana koko Maventa-sovellus ei ole käytettävissä, mukaan lukien kaikki sovellusliittymät ja käyttöliittymät. Käyttöliittymille näytetään ”huoltokatkos”, ja kaikki API-kyselyt palauttavat virheen.

Muilta operaattoreilta meille tulevat laskut otetaan normaalisti vastaan, ja ovat jonossa tauon ajan, jonka jälkeen välitämme laskut normaaliin tapaan.

Pahoittelemme huoltokatkosta mahdollisesti aiheutunutta haittaa!

Mukavaa alkanutta talvea! 



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.