Tilnumero ilmoitetaan IBAN-muotoisena ilman välilyöntejä. Esim. FI1231231232312
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedbackKenelle Maventa-palvelu on tarkoitettu?
Miten aloitan sähköisen laskuttamisen?
Voinko rekisteröidä tilin ilman y-tunnusta?
Mikä on OVT-tunnus ja mitä sillä tehdään?
Voinko rakentaa FTP-palvelinyhteyden Maventaan?
Mikä on verkkolaskuoperaattori?
Voiko minulla olla eri verkkolaskuoperaattori laskujen vastaanottamisessa ja lähettämisessä?
Mitä reittejä pitkin Maventan kautta on mahdollista lähettää laskuja?
Mitä eroa on verkkolaskulla, sähköisellä laskulla, e-laskulla tai NetPosti-laskulla?
Onko sähköpostitse lähetetty lasku sähköinen lasku?
Onko sähköinen laskuttaminen turvallista?
Minulla on paljon asiakkaita, jotka eivät kykene vastaanottamaan verkkolaskua. Miten toimin?
Kuinka hyödynnän demoversiota?
B2C-laskutuksen aloitus vaiheittain
Kuluttajalaskutus ja sanomien tyypit
Esimerkki laskuttajailmoituksta (SI-sanoma)
Laskuttajailmoitusten virheviestit ja jatkotoimenpiteet
Kuluttajalaskutuksen virheviestit
Ohje laskuttajailmoitusten tekoon isännöitsijän/tilitoimiston vaihtuessa
Liian vähän tietoa vastaanottajasta.
Useita vastaanottajia löydetty.
Osoitetiedot SOAP -kehyksellä ja MessageTransmissionDetails -elementissä eivät täsmää.
Laskun eräpäivään on liian vähän aikaa.
Verkkolaskuosoitetta ei tunneta tai operaattoriin ei ole yhteyttä.
Miksi vastaanottaja ei ole saanut lähettämääni laskua?
Miksi lasku ei lähde verkkolaskuna vaan sähköpostitse tai paperisena?
Miten pakotan laskun suoraan vastaanottajan sähköpostiin?
Maventasta lähtevän laskun reititys
Miksi laskun lähettäminen ei onnistu?
Voinko lähettää laskujen mukana liitetiedostoja?
Voinko lähettää yritykseni logolla ja ulkoasulla varustetun PDF:n laskun mukana?
Mitä tehdä, jos vastaanottajan tietoja ei löydy verkkolaskuosoitteistosta?
Mitä tietoja verkkolaskun lähettämiseen vaaditaan?
Mistä tiedän onko verkkolaskuni mennyt perille?
Voinko poistaa laskuja Maventasta?
Voiko Maventassa luoda laskuja?
Mistä tiedän, mitä sähköisen laskun formaattia pitää käyttää?
Kuinka kauan laskun perillemenossa kuluu aikaa?
Mihin sähköpostiosoitteeseen virheilmoitusten sähköpostiviestit lähetetään?
Virheessä olevan laskun uudelleen lähettäminen/reitittäminen
Voinko vastaanottaa verkkolaskuja?
Mitä verkkolaskujen vastaanottaminen maksaa?
Toimittajakirje / Tiedote toimittajille uudesta verkkolasku- ja skanniosoitteesta
Miksi en näe saapuneita ostolaskuja?
Miltä näyttää laskun vastaanottaminen sähköpostiin?
Miten voin kytkeä verkkolaskujen vastaanottamisen päälle tai pois?
Miten pakotan verkkolaskun tulostuspalveluun?
Voiko tulostuspalvelun kautta lähettää liitetiedostoja?
Milloin tulostuspalveluun lähetetyt laskut postitetaan?
Tulostuspalvelu on käytössä mutta tulee virhe: ”Postipalvelut eivät ole käytössä”
Mistä tulostuspalvelu kytketään päälle?
Reskontravahdin vaiheet kun lasku maksetaan / ei makseta ajoissa
Reskontravahdin uudelleen avaaminen
Kuluttajalaskutus ja reskontravahti
Mitä tietoja saan skannatulta laskulta sähköiseen formaattiin?
Mitä tulee huomioida skannauspalveluun lähetettävien laskujen käsittelyssä?
Miksi lähettäjän nimen tilalla on y-tunnus tai tilinumero?
Miksi minua veloitetaan skannauksen lisätöistä?
Skannauspalveluun saapuvien muiden dokumenttien kuin laskujen käsittely
Kuinka lähetän laskuja pankkiverkkoon ja vastaanotan niitä sieltä?
Pankkiverkkoyhteyksien avaaminen tilitoimistojen ja isännöitsijätoimistojen toimesta
Ohje uuteen sisäänkirjautumiseen
Maventan uuden sisäänkirjautumisen useimmin kysytyt kysymykset
Yhteiset käyttäjätunnukset korvataan henkilökohtaisilla käyttäjätunnuksilla
Miten saan muutettua yritykseni tilin pääkäyttäjän?
Miten vaihdan yritykseni sähköpostiosoitteen?
Ohjeistus PDF-aineistojen lähetykselle tulostuspalveluun
Ensimmäisen käyttökerran opas vaiheittain
Mistä löydän API ja UUID tunnukset?
Yrityksen asetukset ja mitä ne tarkoittaa
Virhe: Objektin viittaukseksi ei voi määrittää objektiesiintymää
Virhe: Etänimeä ei voitu selvittää: 'secure.maventa.com'
Virhe: SISÄÄN-kansiota ei ole olemassa
Virhe laskun lähetyksessä: UNKNOWN ERROR
Virhe laskun lähetyksessä: INVOICE FAILS VALIDATION
Virhe laskun lähetyksessä: MULTIPLE INVOICES NOT ALLOWED WITH ATTACHMENTS
Virhe laskun lähetyksessä: "Toiminto aikakatkaistiin"
Miten saada ilmoitus Maventa Connectorin lokin virheistä sähköpostiin?
Maventa Connector jättää kaikki laskut noutamatta
Noudettujen laskujen tiedostonimet ja liitteiden käsittely
Finvoice laskujen tiedostonimet eivät täsmää
Miten saan kytkettyä Connectorin ostolaskujen noudon pois päältä?
TEAPPS-laskujen, niiden pdf-kuvien ja liitteiden lähetys Connectorissa
Maventa Connectorin automaattilähetys ei toimi
Voinko lähettää laskun mukana liitetiedostoja Connectorin avulla?
Voiko Connectorin asentaa usealle työasemalle?
Maventa Connector palvelua suorittavan käyttäjän vaihtaminen
Maventa Connector asennus Windows 8 käyttöjärjestelmään
Millä tunnuksilla Connectoriin kirjaudutaan? Miten voin muuttaa salasanaa tai käyttäjätunnusta?
Tiivis starttipaketti Connectorin käyttöönotolle ja käytölle
Pystyykö Connectorin kielen vaihtamaan asennuksen jälkeen?
Maventa Connector käyttöohje (PDF)
Sähköpostiraportti lähetettyjen ja vastaanotettujen laskujen lukumääristä
Usemman yrityksen hallinnoiminen Maventa Connectorissa
KORJAANTUNUT: Maventan tukipalveluiden tarjoajalla häiriötä
RATKAISTU: Tulostuspalveluntarjoajalla on havaittu vikatilanne 17.8.2020
Tärkeää tietoa EN16931-standardin voimaantulosta 1.4.2021
Asiakaspalvelu suljettu 6.1.2021
Asiakaspalvelussamme on poikkeuksia aukioloajoissa 21.12.2020 - 1.1.2021
Maventan asiakaspalvelun chatissa havaittu teknisiä ongelmia
Poikkeus asiakaspalvelun aukioloaikoihin 18.-19.6.2020
Poikkeus asiakaspalvelun aukioloaikaan 21.5.2020
Asiakaspalvelu suljettu 1.5.2020
Pääsiäisen poikkeavat aukioloajat
Maventan skannauspalvelu toimii normaalisti
Viive ulkomaalaisten laskujen lähetyksessä tulostuspalvelun kautta
Kirjelähetysten toimitus Kiinaan
Mikä on verkkolaskuoperaattori?
Mikä on OVT-tunnus ja mitä sillä tehdään?
Miksi laskun lähettäminen ei onnistu?
Miten Maventan laskureititys toimii?
Voinko lähettää laskujen mukana liitetiedostoja?
Mistä tiedän onko verkkolaskuni mennyt perille?
Mitä tietoja verkkolaskun lähettämiseen vaaditaan?
Tilnumero ilmoitetaan IBAN-muotoisena ilman välilyöntejä. Esim. FI1231231232312
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback