Pankkiverkkoyhteyksien avaamisessa yrityksille on viivettä, ja avaus saattaa kestää tavanomaista kauemmin. Viive koskee avauksia, jotka on tehty 10. marraskuuta alkaen.

Haemme ratkaisua tapaukseen yhteistyökumppanimme kanssa.

Mitä tämä tarkoittaa?

Kuluttajalaskujen lähetys ei toimi ilman pankkiverkkoa. Lisäksi yritysten väliset laskut, joiden osapuolena on pankkioperaattorin asiakas, päätyvät virhetilaan ja palautuvat virheviestillä: "BANK".

Virhetilaan päätyneet laskut eivät korjaudu itsestään, vaan ne täytyy lähettää pankkiverkon avaamisen jälkeen uudelleen. Laskuja voi lähettää normaalisti operaattoriverkoston kautta, tai vaihtoehtoisesti sähköpostitse tai tulostuspalvelun kautta.

Päivitämme tätä artikkelia, kun saamme lisätietoja viiveestä.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.