Suosittelemme tässä tapauksessa laskun uudelleen reititystä joko käyttöliittymästä tai mahdollisuuksien mukaan suoraan ERP ohjelmistosta jos sieltä löytyy kyseinen toiminto. Uudelleen lähetyksellä voitte määritellä laskulle uuden reitin (e-lasku, sähköposti, tulostus) tai uudet osoitetiedot. Uudelleen lähetys ei luo laskusta uutta toimeksiantoa. 


Jos virheessä olevalle laskulle ei tehdä mitään toimenpiteitä merkkaa Amili Oy kyseisen laskun toimeksiannon väliaikaiseen perintä estoon. 

Jos lasku on vielä viikon kuluttua virhetilassa, ottaa Amili Oy yhteyttä laskun lähettäjään ja tiedustelee mitä toimeksiannolle tulisi tehdä. Turhan manuaalisen työn välttämiseksi suosittelemme kuitenkin että ilmoitatte Amili Oy:lle, jos ette pysty uudelleen lähettämään laskua ja se jää virheeseen. Ilmoituksen voi tehdä laittamalla kommenttia toimeksiannolle, sekä sen jälkeen sulkemalla toimeksiannon.   

Jos luot kokonaan uuden laskun muista, että et pysty käyttämään enää samaa laskunumeroa toisessa lähetyksessä.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.