Kaikki Connectorissa tapahtuneet virheet kirjautuvat Connectorin lokiin, ja pystyt erittelemään lokista näkyville pelkät virheviestit kohdasta Loki -> Näytä: Virheet:


Connectorin virheitä koskevia ohjeita löydät täältä.

Mikäli saamaasi virhettä ei löydy ohjeista tai ohje ei auta ongelmassa, tarkista seuraavaksi että:

  • sinulla on administrator-oikeudet Windowsiin. Connector-palvelua ajavan käyttäjän voi vaihtaa Windowsin palvelunhallinnasta (Käynnistä/Aja 'services.msc'). Vakiona käyttäjä on "Local System Account" ja tuo pitäisi vaihtaa sellaiseen jolla on täyden oikeudet verkkolevyllä oleviin kansioihin.
  • tarkkailtavan hakemiston hakemistorakenne on oikeanlainen eli, että viimeinen hakemisto on nimeltään "Out"
  • uloslähtevien kansiolla on 'archive' alahakemisto. Joissakin järjestelmissä Maventa Connector ei pysty luomaan tätä kansiota automaattisesti vaan se pitää itse lisätä.
  • Online-valo palaa vihreänä yrityksen kohdalla ja palvelu on käynnissä
  • käyttäjätunnus jolla Connectoriin on kirjauduttu löytyy Maventa-tililtä

Tarvittaessa lähetä meille tukipyyntö Connectorilla ’Apua’-valikon kautta, ole meihin yhteydessä maventa.com-sivuston chat-palvelumme kautta (palvelemme arkisin 9-16) tai jätä tukipyyntö täältä ja olemme sinuun mahdollisimman pian yhteydessä.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.