We are currently implementing a new customer service system, and the rollout is progressing in stages. Read more here.
Previously created requests can still be viewed at this link .
You can submit new support requests using this form.

We are doing our best to ensure that the new support portal will be available as soon as possible.
We apologize for any inconvenience this may cause.

RATKAISTU / Skannauspalvelussamme mahdollisia virheitä 20.-24.2.2023

L

Olemme saaneet tiedon skannauspalvelustamme, että skannatuissa laskuissa on lisääntynyt virheiden mahdollisuus viime viikolla (20-24.2.2023). Mahdolliset virheet koskevat laskujen eräpäiviä ja koskee vain suomalaisia asiakkaitamme.


Suosittelemme tarkastamaan skannattujen laskujen eräpäivät erityisen huolellisesti näiden päivämäärien osalta.

Jos huomaat skannausvirheiden määrän lisääntyneen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.


Pahoittelemme ongelman mahdollisesti aiheuttamaa vaivaa!



RESOLVED / Possible errors in scanning service between 20th and 24th of February 2023


We have gotten information from the scan service that there is an increased possibility of scan errors regarding the due dates of scanned invoices last week (20-24.2).

 
Please, notice that this applies only Finland. We advise you to check the due dates of the scanned invoices extra carefully from these dates.


If you see an increase in your scan errors, please contact our customer care.


We apologize for any inconvenience this may cause you!