We are currently implementing a new customer service system, and the rollout is progressing in stages. Read more here.
Previously created requests can still be viewed at this link .
You can submit new support requests using this form.

We are doing our best to ensure that the new support portal will be available as soon as possible.
We apologize for any inconvenience this may cause.

RATKAISTU: Laskujen Reskontravahti-palveluun toimittamisessa havaittu häiriö 25.07.2024

L

Arvoisa Reskontravahti -palvelua käyttävä asiakkaamme,


Reskontravahti-palvelussamme havaittiin 25.07.2024 tekninen häiriö, joka valitettavasti vaikuttaa joitakin lähetettyjä laskuja käsittelevään prosessiin, aiheuttaen niiden päätymisen virheeseen.


Olemme ryhtyneet toimenpiteisiin tilanteen selvittämiseksi ja korjaamiseksi mahdollisimman pian. 


Pahoittelumme mahdollisesti aiheutuneesta haitasta!



Ystävällisin terveisin,

Maventa Customer Care

1 Comment

J

Ongelma on ratkaistu, ja virheellisesti duplikaattivirheeseen jääneet laskut on lähetetty uudelleen.