We are currently implementing a new customer service system, and the rollout is progressing in stages. Read more here.
Previously created requests can still be viewed at this link .
You can submit new support requests using this form.

We are doing our best to ensure that the new support portal will be available as soon as possible.
We apologize for any inconvenience this may cause.

Havaittu viivettä skannattujen laskujen toimituksessa 16.-20.1.2025

A

Hyvä asiakkaamme,


olemme havainneet ja korjanneet järjestelmässämme häiriötilanteen, joka vaikutti skannattujen laskujen käsittelyyn torstaista 16.1.2025 tiistaihin 21.1.2025 (klo 11.50) asti. Tämä tilanne on nyt saatu kokonaan korjattua ja toiminnot jatkuvat normaalisti.


Materiaalit, jotka ovat häiriöstä johtuen viivästyneet, ovat käsittelyssä ja toimitetaan Maventaan mahdollisimman pian. Tämä ei vaadi teiltä toimenpiteitä. Päivitämme tiedotteen kun kaikki materiaalit on käsitelty. 


Teemme jatkuvasti töitä parantaaksemme järjestelmäämme, jotta voimme estää vastaavien tilanteiden syntymisen tulevaisuudessa.


Kiitämme kärsivällisyydestänne ja ymmärryksestänne.


Ystävällisin terveisin,

Maventan asiakaspalvelu

1 Comment

A

Kaikki viivästyneet materiaalit on saatu käsiteltyä ja toimitettua Maventaan.