We are currently implementing a new customer service system, and the rollout is progressing in stages. Read more here.
Previously created requests can still be viewed at this link .
You can submit new support requests using this form.

We are doing our best to ensure that the new support portal will be available as soon as possible.
We apologize for any inconvenience this may cause.

Maventan laskujen esikatselu vaatii toimiakseen uuden selainversion

J

Hyvä asiakkaamme,


Maventassa laskujen PDF-esikatselussa on ilmennyt ongelmia useilla käyttäjillä. Tällaisissa tilanteissa, kun laskua yrittää avata, aukeaa virheilmoitus esikatselun ongelmista.


Kyseinen ongelma johtuu selaimen vanhasta, päivittämättömästä versiosta. Maventan toiminta perustuu siihen, että käyttäjät käyttävät päivitettyjä selainversioita. Tämä on välttämätöntä, jotta voimme tarjota sekä käyttäjäystävällisiä ominaisuuksia että korkeatasoista tietoturvaa. Vanhan version käyttö voi rajata pääsyä uusiin ominaisuuksiin ja tietoturvakorjauksiin, mikä voi vaarantaa käyttäjien tietoturvan.


Suosittelemme päivittämään käyttämänne selaimen uusimpaan versioon.


Jos päivitys ei onnistu ja ilmestyy ilmoitus vanhasta Windows- tai Mac OS -versiosta ja sen päivittämisen tarpeellisuudesta, käyttöjärjestelmänne on niin vanha, etteivät selainten uudet versiot enää tue sitä. Tämä voi rajata joidenkin Maventan toiminnallisuuksien, kuten laskun esikatselun, käyttöä. Tässä tilanteessa ainoa ratkaisu on avata lasku uudemmalla laitteella.


Aurinkoista kevään jatkoa!



Ystävällisin yhteistyöterveisin,

Maventa Customer Care