We are currently implementing a new customer service system, and the rollout is progressing in stages. Read more here.
Previously created requests can still be viewed at this link .
You can submit new support requests using this form.

We are doing our best to ensure that the new support portal will be available as soon as possible.
We apologize for any inconvenience this may cause.

RATKAISTU / Visma Sign palvelussa on havaittu häiriötilanne 12.12.2023

J

*Häiriötilanne on ohi ja palvelu toimii normaalisti!


Kiitos kärsivällisyydestä!


***


Hyvä asiakkaamme,


Visma Sign palvelussa on havaittu häiriötilanne, joka estää allekirjoittamisen osalla asiakkaistamme. 

Asiaa selvitetään parhaillaan, ja päivitämme tätä tiedotetta heti kun ongelma on ratkaistu tai kun saamme lisätietoja.


Häiriö vaikuttaa esimerkiksi uusien yritystilien rekisteröinnin yhteydessä lähetettävien Visma Sign lomakkeiden lähetykseen


Pahoittelut häiriön aiheuttamasta harmista.