Otamme parhaillaan käyttöön uutta asiakaspalvelujärjestelmää, ja käyttöönotto etenee vaiheittain. Lue lisää täältä.
Aiemmin luotuja tukipyyntöjä voi edelleen tarkastella tässä linkissä.
Uusien tukipyyntöjen tekeminen onnistuu tämän lomakkeen kautta.

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että uusi tukiportaali on käytössä mahdollisimman nopeasti.
Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutunutta vaivaa.

RATKAISTU / Visma Sign palvelussa on havaittu häiriötilanne 12.12.2023

J

*Häiriötilanne on ohi ja palvelu toimii normaalisti!


Kiitos kärsivällisyydestä!


***


Hyvä asiakkaamme,


Visma Sign palvelussa on havaittu häiriötilanne, joka estää allekirjoittamisen osalla asiakkaistamme. 

Asiaa selvitetään parhaillaan, ja päivitämme tätä tiedotetta heti kun ongelma on ratkaistu tai kun saamme lisätietoja.


Häiriö vaikuttaa esimerkiksi uusien yritystilien rekisteröinnin yhteydessä lähetettävien Visma Sign lomakkeiden lähetykseen


Pahoittelut häiriön aiheuttamasta harmista.