Maventa - Usein kysyttyä Maventan usein kysytyt kysymykset Luetuimmat kysymykset 13 Mikä Maventa on? Mikä on API -avain ja UUID -tunniste? Mikä on OVT-tunnus, verkkolaskuoperaattori ja verkkolaskuosoite? Mitä eroa on verkkolaskulla, sähköisellä laskulla, e-laskulla tai OmaPosti-laskulla? Mitä reittejä pitkin Maventan kautta on mahdollista lähettää laskuja? Näe kaikki 13 artikkelia Verkkolaskutuksen käyttöönotto 2 Mikä Maventa on ja miten saan sen käyttööni? Miten aloitan sähköisen laskutuksen? Kirjautuminen Maventa-tilille 5 Miksi kirjautumistapa on kaksivaiheinen? Olen vaihtanut Maventan kirjautumistunnusten salasanan, mutta en pääse silti kirjautumaan sisään, miten toimin? En muista tai tiedä Maventan käyttäjätunnustani, miten toimin? Kirjautuessa ilmenee virhe: " Käyttö estetty. Maventa ei ole käytettävissä sovelluskäytön vuoksi " Voiko kaksivaiheisen vahvistamisen ottaa pois käytöstä? Laskun lähetys 4 Mistä tiedän onko verkkolaskuni mennyt perille? Voiko Maventassa luoda laskuja? Miten Maventan laskun lähetys toimii ja kuinka nopeasti? Voinko perua laskun lähetyksen tai muokata laskua Maventassa? Laskun vastaanottaminen 2 Miten voin kytkeä verkkolaskujen vastaanottamisen päälle tai pois? Voinko vastaanottaa verkkolaskuja? Maventa-tilin muutokset 2 Mikä on API-avain ja mitä sillä tehdään? Käyttäjätunnuksen lisääminen Veloitukset Maventa-tilistä 2 Hinnoittelu Milloin Maventa laskuttaa minua? Verkkopalkka 3 Palkkalaskelmassani on virhe, mitä teen? Kuka voi nähdä verkkopalkkalaskelman? Mistä yritykseni saa Verkkopalkkapalvelun käyttöön?