Skannauspalveluun saapuvien muiden dokumenttien kuin laskujen käsittely lähetetään eteenpäin postitse tai sähköpostitse ilmoitettuun osoitteeseen.
- Ei-lasku dokumentit lähetetään edelleen asiakkaan skannitilin avaamisen yhteydessä ilmoittamaan palautusosoitteeseeen sähköpostitse tai postitse.
- Mikäli sähköposti- tai postiosoite muuttuu tilin avaamisen jälkeen on asiakkaan päivitettävä tiedot Maventa-tililtä kohdasta Asetukset > Skannitili tai oltava yhteydessä asiakastukeemme support@maventa.com
- Ei-lasku dokumenttien edelleen lähettämisestä peritään maksu voimassa olevan hinnaston mukaan(ks.alla).
Mikäli sähköposti- tai postiosoite muuttuu tilin avaamisen jälkeen on asiakkaan päivitettävä tiedot Maventa-tililtä kohdasta:
Asetukset > Lisäpalvelut > Skannitili. Klikkaa Skannauspalvelu-kohdasta 'Päivitä'.
Voit määrittää palautusosoitteen antamalla sekä sähköpostin että postiosoitteen. Lopuksi valitse 'Tallenna'.
Dokumentit, jotka eivät ole laskuja
Esim. tilausvahvistus, maksumuistutus tai perintäkirje lähetetään asiakkaalle sähköpostitse.
Paketit yms.
Skannipalveluun toimitettu materiaali, joka ei mahdu skanneriin, lähetetään asiakkaalle postitse.
Kaikki skannauspalveluun saapuneet mainokset, katalogit yms. tuhotaan
Katso hinnasto ei-laskumateriaalin käsittelylle täältä.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback