Skannauspalveluun saapuvien muiden dokumenttien kuin laskujen käsittely lähetetään eteenpäin postitse tai sähköpostitse ilmoitettuun osoitteeseen. 

  • Ei-lasku dokumentit  lähetetään edelleen  asiakkaan  skannitilin  avaamisen  yhteydessä ilmoittamaan palautusosoitteeseeen sähköpostitse tai postitse.
  • Mikäli  sähköposti- tai  postiosoite  muuttuu  tilin  avaamisen jälkeen  on  asiakkaan  päivitettävä  tiedot Maventa-tililtä  kohdasta Asetukset  >  Skannitili tai  oltava  yhteydessä  asiakastukeemme support@maventa.com 
  • Ei-lasku  dokumenttien edelleen  lähettämisestä  peritään  maksu  voimassa  olevan hinnaston mukaan(ks.alla). 

Mikäli sähköposti- tai postiosoite muuttuu tilin avaamisen jälkeen on asiakkaan päivitettävä tiedot Maventa-tililtä kohdasta:
Asetukset > Lisäpalvelut > Skannitili. Klikkaa Skannauspalvelu-kohdasta 'Päivitä'.


Voit määrittää palautusosoitteen antamalla sekä sähköpostin että postiosoitteen. Lopuksi valitse 'Tallenna'.


Dokumentit, jotka eivät ole laskuja

Esim. tilausvahvistus, maksumuistutus tai perintäkirje lähetetään asiakkaalle sähköpostitse.

Paketit yms.
Skannipalveluun toimitettu materiaali, joka ei mahdu skanneriin, lähetetään asiakkaalle postitse.

Kaikki skannauspalveluun saapuneet mainokset, katalogit yms. tuhotaan

Katso hinnasto ei-laskumateriaalin käsittelylle täältä.





 



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.