• Ota yhteys ATK-tukeesi ja pyydä admin-oikeudet Maventa Connectorin asennukseen ja käyttöön.
  • Varmista että käytät Maventa Connectorin uusinta versiota. Uusimman version voit ladata ja asentaa Maventan kotisivuilta.
    Maventa Connectorin asennuksessa ja käytössä on havaittu ongelmia Windows Small Business Server 2003 ja 2008 -ympäristöissä. 
  • Voit kokeilla poistaa asetustiedoston ja määrittää asetukset uudelleen. Sammuta ensin Connector kokonaan Windowsin tehtävänhallinnasta ja poista sen jälkeen asetustiedosto. Asetustiedoston (config.xml) paikka riippuu hieman Windows-versiosta:
    • Windows Server 2003 ja XP:
      C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Maventa Connector
    • Vista ja Windows 7:
      C:\ProgramData\Maventa Connector
    • Windows 10: 
      C:\ProgramData\Maventa Connector
  • Yritä käynnistää tämän jälkeen Connector uudelleen. Otathan huomioon että asetukset tulee määrittää ja tallentaa aina asetustiedoston tai ohjelman poistamisen jälkeen.

    Mikäli ongelmat jatkuvat, olethan yhteydessä tukeemme sähköpostitse tai Maventan etusivun chat-palvelumme kautta (palvelemme arkisin 9-16.)


Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.