• Ota yhteys ATK-tukeesi ja pyydä admin-oikeudet Maventa Connectorin asennukseen ja käyttöön.
  • Varmista että käytät Maventa Connectorin uusinta versiota. Uusimman version voit ladata ja asentaa Maventan kotisivuilta.
  • Voit kokeilla poistaa asetustiedoston ja määrittää asetukset uudelleen. Sammuta ensin Connector kokonaan Windowsin tehtävänhallinnasta ja poista sen jälkeen asetustiedosto. Asetustiedoston (config.xml) paikka riippuu hieman Windows-versiosta:
    • Windows Server 2003 ja XP:
      C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Maventa Connector
    • Vista ja Windows 7:
      C:\ProgramData\Maventa Connector
    • Windows 10:
      C:\ProgramData\Maventa Connector
  • Mikäli et löydä ko. tiedostoa, saattaa kyseinen kansio olla piilotettu. Tämän ohjeenavulla voit tuoda piilotetut tiedostot ja kansiot näkyviin.
  • Yritä käynnistää tämän jälkeen Connector uudelleen. Otathan huomioon että asetukset tulee määrittää ja tallentaa aina asetustiedoston tai ohjelman poistamisen jälkeen.
    Mikäli ongelmat jatkuvat, olethan yhteydessä tukeemme sähköpostitse


Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.