Kaikki Connectorissa tapahtuneet virheet kirjautuvat Connectorin lokiin, ja pystyt erittelemään lokista näkyville pelkät virheviestit kohdasta Loki -> Näytä: Virheet:


Connectorin virheitä koskevia ohjeita löydät täältä.

Mikäli saamaasi virhettä ei löydy ohjeista tai ohje ei auta ongelmassa, tarkista seuraavaksi että:

  • sinulla on administrator-oikeudet Windowsiin. Connector-palvelua ajavan käyttäjän voi vaihtaa Windowsin palvelunhallinnasta (Käynnistä/Aja 'services.msc'). Vakiona käyttäjä on "Local System Account" ja tuo pitäisi vaihtaa sellaiseen jolla on täyden oikeudet verkkolevyllä oleviin kansioihin.
  • tarkkailtavan hakemiston hakemistorakenne on oikeanlainen eli, että viimeinen hakemisto on nimeltään "Out"
  • uloslähtevien kansiolla on 'archive' alahakemisto. Joissakin järjestelmissä Maventa Connector ei pysty luomaan tätä kansiota automaattisesti vaan se pitää itse lisätä.
  • Online-valo palaa vihreänä yrityksen kohdalla ja palvelu on käynnissä
  • käyttäjätunnus jolla Connectoriin on kirjauduttu löytyy Maventa-tililtä

Tarvittaessa lähetä meille tukipyyntö Connectorilla ’Apua’-valikon kautta, ole meihin yhteydessä maventa.com-sivuston chat-palvelumme kautta (palvelemme arkisin 9-16) tai jätä tukipyyntö täältä ja olemme sinuun mahdollisimman pian yhteydessä.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.