Tarkistathan, että olet pyytänyt salasanasi vaihdon Maventan kirjautumissivun kautta (secure.maventa.com/login) kohdasta ‘Unohditko salasanasi?’. Tämän jälkeen sinulle pitäisi tulla sähköpostiisi (rekisteröitymisen yhteydessä annettu sähköpostiosoite) ohjeet ja linkki salasanan vaihtoa varten.


Pyysin salasanan vaihtoa, mutta en saanut sähköpostia/linkkiä salasanan vaihtoon. Mistä tämä johtuu?
On mahdollista, että olet kirjautumisen yhteydessä ohjautunut jollekin toiselle sivustolle, ja siitä syystä et ole saanut salasanan vaihto-ohjeita sähköpostiisi. Tarkistathan siis vielä, että teit salasanan päivityspyynnön varmasti suoraan Maventan kirjautumissivun kautta kohdasta ‘Unohditko salasanasi?’.
Mikäli olet tehnyt pyynnön Maventan kirjautumissivulta ja et ole silti saanut sähköpostia, olethan yhteydessä asiakastukeemme joko tukiportaalimme chat-palvelun kautta (ma-pe klo 9-11 ja 12-14) tai sähköpostilla osoitteeseen support@maventa.com.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.