Automaattinouto

Mikäli huomaat, että Connector ei ole noutanut kaikkia Maventa-tilille saapuneita laskuja, voi syynä olla se, että Connectorin kello (tietokoneen tai palvelimen kello) ei ole oikeassa ajassa eli se on jäljessä tai etuajassa.

Seuraava esimerkki havainnollistaa tilannetta:

Connector noutaa laskuja todelliseen aikaan klo. 9.18, mutta tallentaa Connectorin asennustiedostoon että kello on 9.21 (joka tulee käyttäjän tietokoneen kellosta). Tällöin Connector hakee laskuja seuraavan kerran vasta klo. 9.21, jolloin kaikki laskut jotka ovat saapuneet Maventa-tilille todellisella aikavälillä klo. 9.19-9.20 jäävät välistä noudossa.

Suosittelemme aluksi tarkistamaan sen tietokoneen tai palvelimen kellonajan johon Connector on asennettu, ja asettamaan sen päivittymään automaattisesti.

Mikäli kellonaika on oikeassa mutta et edelleenkään saa kaikkia laskuja noudettua, voit lähettää asiakastukeemme (support@maventa.com) Connectorin lokitiedoston (.txt) sekä asennustiedoston (config.xml) jotta voimme tutkia asiaa tarkemmin.

Manuaalinouto

Manuaalinoudossa määritellään aikaväli jolta laskut halutaan noutaa Maventa-tililtä.

Mikäli osa laskuista jää saapumatta, tarkistathan että noudon aikaväli Connectorissa kattaa saapumatta jääneiden laskujen Maventasta löytyvät luontiajat. Voit määrittää tarkat alkamis- ja päättymisajat, jolloin pystyt noutamaan yksittäisiäkin laskuja tarkistamalla että aikavälillä on saapunut Maventaan vain kyseinen yksittäinen lasku. Pääset tarkistamaan laskujen luontiajat Maventa-tilillä kohdasta Laskut -> Saapuneet.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.