Voit aktivoida reskontravahti palvelun Maventa tilin asetusten kautta kohdasta: Asetukset -> Lisäpalvelut -> Reskontravahdin asetukset.
Tämän jälkeen lomakkeen kaikki kentät tulee täyttää:
Sähköpostiosoite tunnistautumis- ja allekirjoitusprosessia varten:
Tämän sähköpostin on hyvä kuulua sellaiselle henkilölle, jolla on yrityksen nimenkirjoitusoikeus tai sellaiselle henkilölle, jolla on valtakirja edustaa yritystä (Huom! Valtakirja tulee liittää sopimukseen). Sähköisen dokumentin allekirjoitukseen vaaditaan vahva tunnistautuminen henkilökohtaisilla pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Tunnistautumisen ja allekirjoitusprosessin hoitaa kumppanimme Visma Sign. Huomioithan, että palvelun aktivoituminen voi viedä muutaman arkipäivän sähköisen dokumentin käsittelyn johdosta.
Pankkitilin tiedot:
Teidän yrityksen pankkitilin tiedot, jolle Visma Financial Solutions maksaa tilitykset. Maksuissa käytetään aina alkuperäisen laskun viitenumeroa joten saatavien kohdistaminen hoituu ERP:n päässä tavalliseen tapaan.
Yhteystiedot:
Henkilö, johon voimme tarvittaessa olla yhteydessä Reskontravahtiin liittyvissä asioissa. Yhteystiedot tulevat myös näkyviin siirtolausekkeeseen jonka Visma Financial Solutions lisää kaikille palvelun kautta kulkeville laskuillenne.
Laskutustiedot:
Laskutustiedot mahdollisia palvelumaksuja varten. Esimerkiksi mahdollisiin oikeuskuluihin liittyvät palvelumaksut myöhemmissä perintä vaiheissa. Myös asiakkaalta kertyneen palkkion, korvauksen tai kulun arvonlisävero laskutetaan toimeksiantajalta, mikäli toimeksiantajalla on oikeus vähentää perintä palkkion arvonlisävero. Tämä arvonlisävero ei lisää perintäkustannuksia, koska se on kokonaan vähennyskelpoinen erä.
Lisätietoja palvelumaksuista löytyy Visma Financial Solutions Oy:n hinnastosta. (https://autointerface-embeddable-stage.maventa.com/documents/Reskontravahti_Hinnasto.pdf)
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback