Voit tarkistaa laskun tilan Maventa.com -palveluun kirjautumisen jälkeen kohdasta Lähetetyt.
Mikäli laskun toimitus on epäonnistunut, on laskun tilan kohdalla Virheessä. Lisäksi epäonnistuneesta laskulähetyksestä lähetetään lähettäjälle virheviesti, mikäli virheviestit on kytketty päälle Maventan asetuksista seuraavasti: Asetukset > Laskuasetukset > Laskuilmoitukset > Lähetetyt laskut. Muussa tapauksessa lasku on toimitettu onnistuneesti ja lähetystapa näkyy laskun Lähetyskanava-sarakkeessa.
Jotkin Maventan ohjelmistokumppanit tuovat laskujen tilatiedot myös laskutusohjelman myynti- ja ostoreskontraan. Lisätietoa tästä saat tarvittaessa taloushallinto-ohjelmasi toimittajalta.
Oliko tästä vastauksesta apua?
Kyllä
Ei
Send feedback Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.