Voit tarkistaa laskun tilan Maventa.com -palveluun kirjautumisen jälkeen kohdasta Laskut > Lähetetyt.

Mikäli laskun toimitus on epäonnistunut, on laskun tilan kohdalla Virhe. Lisäksi epäonnistuneesta laskulähetyksestä lähetetään lähettäjälle virheviesti, mikäli virheviestit on kytketty päälle Maventan asetuksista seuraavasti: Asetukset > Laskuasetukset > Laskuilmoitukset > Lähetetyt laskut. Muussa tapauksessa lasku on toimitettu onnistuneesti ja lähetystapa näkyy laskun Lähetystapa-kohdassa.

Jotkin Maventan ohjelmistokumppanit tuovat laskujen tilatiedot myös laskutusohjelman myynti- ja ostoreskontraan. Lisätietoa tästä saat tarvittaessa taloushallinto-ohjelmasi toimittajalta.

 

 



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.