Syitä sille että laskua ei voida lähettää verkkolaskuna ovat esimerkiksi:

- Laskulla on virheellinen verkkolaskuosoite → tarkista tiedot verkkolaskuosoitteistosta, korjaa osoite ja lähetä lasku uudelleen
- Operaattoritieto puuttuu laskulta, eikä vastaanottajan tietoja löydy verkkolaskuosoitteistosta tai Maventan reititystiedoista → lisää operaattoritieto ja lähetä lasku uudelleen
- Laskun vastaanottaja käyttää pankkia operaattorinaan ja yrityksesi tilille ei ole aktivoitu pankkiverkkoyhteyttä → aktivoi pankkiverkkoyhteys ja lähetä lasku aktivoitumisen jälkeen uudelleen

Yleisimmistä virheviesteistä ja niiden syistä voit lukea
 
täältä. Pääset lukemaan artikkelin kokonaisuudessaan täältä.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.