Syitä sille että laskua ei voida lähettää verkkolaskuna ovat esimerkiksi:
- Laskulla on virheellinen verkkolaskuosoite → tarkista tiedot verkkolaskuosoitteistosta, korjaa osoite ja lähetä lasku uudelleen
- Operaattoritieto puuttuu laskulta, eikä vastaanottajan tietoja löydy verkkolaskuosoitteistosta tai Maventan reititystiedoista → lisää operaattoritieto ja lähetä lasku uudelleen
- Laskun vastaanottaja käyttää pankkia operaattorinaan ja yrityksesi tilille ei ole aktivoitu pankkiverkkoyhteyttä → aktivoi pankkiverkkoyhteys ja lähetä lasku aktivoitumisen jälkeen uudelleen
Yleisimmistä virheviesteistä ja niiden syistä voit lukea täältä . Pääset lukemaan artikkelin kokonaisuudessaan täältä.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback