Jos jokin tilillä olevista pääkäyttäjistä on edelleen käytettävissä:
Tilin pääkäyttäjät voivat hallinnoida (lisätä, poistaa, muokata) muita käyttäjiä Maventa-tililtä kohdasta Asetukset -> Yrityksen asetukset -> Käyttäjät. Otathan huomioon että tilillä on oltava aina yksi käyttäjä.
Voit lisätä tilille uuden pääkäyttäjän, ja poistaa sitten vanhan. Varmistathan tällöin, että laskutusohjelmaasi syötetty API-avain täsmää jonkun tilille jäävän käyttäjän API-avaimeen. API-avain löytyy aina jokaisen käyttäjätilin asetuksista. Jos satut poistamaan sen käyttäjän, jonka API-avain on syötetty laskutusohjelmaan, katkeaa laskutusyhteys Maventan ja laskutusohjelman välillä. Jos poistetaan käyttäjä jonka kautta yhteys on luotu, tulisi huomioida seuraavat asiat:
1. ensin luoda uusi käyttäjä
2. syöttää uuden käyttäjän API-avain laskutusohjelmaan vanhan avaimen tilalle
3. vasta sitten poistaa vanha käyttäjä tililtä.
Jos mikään tilillä olevista pääkäyttäjän osoitteista ei ole käytössä:
Ole yhteydessä Maventa-tukeen support@maventa.com, ja kerro minkä käyttäjän haluat tilille lisättävän. Pyynnön tulee tulla yrityksen nimenkirjoitusoikeudelliselta henkilöltä, lisäksi tarkistamme aina pyytäjän nimenkirjoitusoikeuden sekä hänelle lähetetään Visma Sign-sähköinen allekirjoituslomake.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback