Tarjoamme monipuolista tukea Maventan käyttöön. Löydät ohjeita Maventan käyttöön tukisivuiltamme ja tiedotteita sekä uutisia Community-portaalista.

Mikäli tilitoimisto, kirjanpitäjä tai isännöitsijä hoitaa, tai on hoitanut yrityksesi verkkolaskutusta puolestasi, olethan ensisijaisesti yhteydessä verkkolaskutustasi hoitavaan/hoitaneeseen tahoon. Huomioithan myös, että jotkut ohjelmistot saattavat käyttää Maventa-palvelusta nimitystä AutoInvoice.

Vispertti chat

Tarvitsetko nopeaa tukea Maventaan liittyen? Pääset keskustelemaan Vispertin kanssa tukisivujen oikeasta alalaidasta löytyvästä chat-ikonista. Chat on käytettävissä 24/7.

Apua asiakaspalvelulta

Etkö löytänyt vastausta ongelmaasi itsepalvelukanavistamme? Voit jättää meille tukipyynnön tai soittaa sovellustukeemme. Tietoa poikkeusaukioloajoista Community-portaalissa.

Uusi tukipyyntö

Jätät meille helpoiten tukipyynnön tukisivujen kautta, jolloin myös pystyt seuraamaan kaikkien tukipyyntöjen tilaa sovellustuessamme. Pääset tukipyyntö-lomakkeelle etusivin "Uusi tukipyyntö"-painikkeesta. 

Sähköposti

[email protected]
Suosittelemme ensisijaisesti tekemään tukipyynnön tukipyyntölomakkeella.

Puhelin

+358 10 731 72 60 (mpm/pvm) arkisin ma-to klo 9-11 (UCT+02:00)

Laskutus

[email protected]

Verkkolaskuosoite: 003721291126
Välittäjätunnus: MAVENTA

Postiosoite:
PL 934
00101 Helsinki
FINLAND

Maventa verkkopalkka

[email protected]

Maventa Community -käyttäjäyhteisö

Käyttäjäyhteisöstä löydät tärkeät tiedotteet ja uutiset. Community on avoin kaikille ja se on hyödynnettävissä ympäri vuorokauden. Rekisteröityneenä käyttäjänä voit seurata tukipyyntöjesi tilaa sekä tilata tiedotteet suoraan sähköpostiin. Tutustu Maventan Communityyn tarkemmin täältä.





Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.