Tarjoamme monipuolista tukea Maventan käyttöön. Löydät ohjeita Maventan käyttöön tukisivuiltamme ja tiedotteita sekä uutisia Community-portaalista.
Hoitaako tilitoimisto, kirjanpitäjä tai isännöitsijä yrityksesi verkkolaskutusta puolestasi?
Olethan ensisijaisesti yhteydessä verkkolaskutustasi hoitavaan tahoon.
Huomioithan, että jotkut ohjelmistot saattavat käyttää Maventa-palvelusta nimitystä AutoInvoice.
Vispertti chat
Tarvitsetko nopeaa tukea Maventaan liittyen? Pääset keskustelemaan Vispertin kanssa tukisivujen oikeasta alalaidasta löytyvästä chat-ikonista. Chat on käytettävissä 24/7.
Apua asiakaspalvelulta
Etkö löytänyt vastausta ongelmaasi itsepalvelukanavistamme? Voit jättää meille tukipyynnön tai soittaa sovellustukeemme. Tietoa poikkeusaukioloajoista Community-portaalissa.
Uusi tukipyyntö
Voit jättää meille tukipyynnön tukisivujen kautta, jolloin myös pystyt seuraamaan kaikkien tukipyyntöjen tilaa sovellustuessamme. Pääset tukipyyntö-lomakkeelle etusivin "Uusi tukipyyntö"-painikkeesta. Käsittelemme tukipyyntöjä arkisin maanantaista perjantaihin.
Puhelin
+358 10 731 7260 (mpm/pvm) arkisin ma-to klo 9-11 (UTC +02:00)
Maventa palvelulaskutus
Tarkemmat yhteystiedot laskulta.
Laskutustiedot
Verkkolaskut:
Verkkolaskuosoite: 003734782098
Operaattori: Maventa (003721291126)
Peppol: 0216:003734782098
Välittäjätunnus: DABAFIHH*
*Käytä tätä välittäjätunnusta mikäli käytössäsi olevasta verkkolaskutusohjelmasta ei voi lähettää laskuja suoraan Maventan välittäjätunnukselle.
Sähköpostilaskut:
Paperilaskut:
Maventa Oy
34782098
PL 100
80020 Kollektor Scan
Maventa verkkopalkka
Maventa Community -käyttäjäyhteisö
Käyttäjäyhteisöstä löydät tärkeät tiedotteet ja uutiset. Community on avoin kaikille ja se on hyödynnettävissä ympäri vuorokauden. Rekisteröityneenä käyttäjänä voit seurata tukipyyntöjesi tilaa sekä tilata tiedotteet suoraan sähköpostiin. Tutustu Maventan Communityyn tarkemmin täältä.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback