Mikäli sähköpostiosoitteesi on muuttunut ja sinulla on pääsy vielä edelliseen sähköpostiosoitteeseesi tai haluat vaihtaa käyttäjätunnuksesi toiseen sähköpostiosoitteeseen Maventan palvelussa, sinun tulee päivittää sähköpostiosoite Maventa-tilin asetuksien kautta.

Ohjeet käyttäjätunnuksen päivittämiseen:

Kirjaudu Maventa-tilillesi aiemmalla tunnuksellasi ja valitse: Omat Asetukset > Vaihda salasana. Klikkaa linkkiä: Voit muokata salasanaasi ja kaksivaiheista kirjautumistasi täältä.

Linkki avautuu sivulle https://accountsettings.connect.visma.com/jossa voit hallinnoida tilisi tietoja sekä kirjautumisasetuksia. Klikkaa kynä-ikonia sivun oikeassa yläkulmassa, niin pääset muokkaamaan tietojasi.

Valitse "Muuta sähköpostiosoitetta". Syötä nykyinen salasanasi sekä uusi haluamasi sähköpostiosoite ja valitse "Lähetä vahvistussähköposti". Järjestelmä lähettää vahvistusviestin uuteen sähköpostiosoitteeseen osoitteestamme [email protected]. Sinun tulee avata vahvistussähköpostin linkki, jotta uusi sähköpostiosoite aktivoituu.

Tämän jälkeen pääset kirjautumaan Maventaan uudella sähköpostiosoitteella, ja salasana sekä kaksivaiheisen tunnistautumisen asetukset pysyvät ennallaan.



HUOM! Jos haluat vaihtaa Maventaan syötettävän tunnuksesi sähköpostiosoitteen jo olemassa olevaan connect käyttäjään tai sinulla ei ole pääsyä enään sähköpostiosoitteeseen, olethan yhteydessä Maventan asiakaspalvelun tukeen [email protected]




Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.