Maventa on tarkoitettu kaikille yrityksille, jotka lähettävät ja vastaanottavat verkkolaskuja, sekä käyttävät taloushallinnon ohjelmistoa, joka pystyy käsittelemään ja tuottamaan jotain yleisistä verkkolaskuformaateista. Maventassa ei voi siis luoda laskuja, vaan Maventa toimii verkkolaskujen välittäjänä. Maventa-tilin luominen edellyttää että käytössäsi on voimassa oleva y-tunnus. Tilin voi rekisteröidä seuraavien maiden organisaatiotunnuksella: Suomi, Ruotsi, Norja ja Tanska.
Helpoin tapa aloittaa verkkolaskutus on kytkeä laskutusohjelmasi Maventa-tiliisi. Tarkista käyttöönottoapurimme avulla onko yrityksesi taloushallinnon ohjelmalla valmis integraatio Maventa-verkkolaskutuksen kanssa https://maventa.fi/integraatiot/
Mikäli yrityksesi ei käytä Maventaan integroitua taloushallinnon ohjelmaa, mutta käytössäsi on taloushallinto-ohjelma joka luo ja lukee sähköisiä laskuja xml-muodossa, voidaan se yhdistää Maventaan Maventa Connectorilla jota lähes kaikki taloushallinto-ohjelmat tukevat.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback