Maventa on tarkoitettu kaikille yrityksille, jotka lähettävät ja vastaanottavat verkkolaskuja, sekä käyttävät taloushallinnon ohjelmistoa joka pystyy käsittelemään ja tuottamaan jotain yleisistä verkkolaskuformaateista. Maventa-tilin luominen edellyttää että käytössäsi on voimassa oleva y-tunnus. 

Helpoin tapa aloittaa verkkolaskutus on kytkeä Maventaan integroitu laskutusohjelmasi Maventa-tiliisi. Tarkista käyttöönottoapurimme avulla onko yrityksesi taloushallinnon ohjelmalla valmis integraatio Maventa-verkkolaskutuksen kanssa https://maventa.fi/kayttoonotto/

Mikäli yrityksesi ei käytä Maventaan integroitua taloushallinnon ohjelmaa, mutta käytössäsi on taloushallinto-ohjelma joka luo ja lukee sähköisiä laskuja xml-muodossa, voidaan se yhdistää Maventaan Maventa Connectorilla jota lähes kaikki taloushallinto-ohjelmat tukevat.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.