Voit lähettää liitetiedostoja Connectorin avulla:
1. Lähettää laskut manuaalisesti napilla "Manuaalilähetys", jossa valitaan ensin laskun XML-tiedosto ja sen jälkeen liitteet. HUOM! Toimii vain Finvoice-muotoisilla laskuilla. Katso kohta 2. jos lähetät laskuja muussa formaatissa.
XML-tiedoston jälkeen kysytään ensin laskun kuvaa erikseen, jos sitä ei ole voi kohdan ohittaa painamalla peruuta ja tämän jälkeen valitaan mahdolliset liitteet:
Sinulle aukeaa ensin ikkuna:
Haluatko lisätä laskulle liitetiedostoja?
Valitse : Kyllä
Valitse laskun PDF tai ohita painamalla "Peruuta"
Tässä kohdassa voit valita laskun pdf-kuva tai paina peruuta/cancel, mikäli et halua lisätä laskun pdf kuvaa.
Seuraavaksi aukeaa ikkuna:
Valitse yksi tai useampi liitetiedosto tai ohita painamalla "Peruuta"
Tässä kohdassa voit aina lisätä laskun liitteet.
2. Voit lähettää laskut automaattilähetyksellä, niin että lasku pakataan zip-tiedostoon ja tallennetaan normaalisti Out-kansioon. Pakatussa zip-tiedostossa XML-tiedosto on itse lasku, samalla nimellä oleva .pdf on laskun kuva ja kaikki muut tiedostot liitteitä. Eli zip-tiedoston sisältö voisi olla esim: lasku1001.xml, lasku1001.pdf, liite1.pdf.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback