1. Kirjaudu Maventa-tilillesi (ohjeet tarvittaessa)
2. Valitse yläpalkista Asetukset
3. Nyt valitse vasemmasta reunasta Laskuasetukset ja Laskujen vastaanotto
4. Skannauspalvelu -kohdasta paina Päivitä > Poista käytöstä > Poista käytöstä
Kun skannitili on suljettu, skanniosoitteeseen lähetetty materiaali lähetetään
seuraavan 60 päivän ajan joko palautusosoitteeseen tai tuhotaan (esimerkiksi mainokset ja tuotekuvastot). Skanneriin sopiva materiaali palautetaan vastaanottajalle sähköpostitse. Muussa tapauksessa materiaali palautetaan vastaanottajalle postitse. 60 päivän jälkeen kaikki skannauspalveluun saapunut materiaali tuhotaan.
Materiaali joka toimitetaan palautusosoitteeseen laskutetaan Maventan hinnaston mukaan. Tarkemman hinnaston löydät täältä kohdasta 'Skannauksen lisäpalvelut'.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback