1. Kirjaudu Maventa-tilillesi (ohjeet tarvittaessa)
2. Valitse yläpalkista Asetukset
3. Tämän jälkeen valitse vasemmalta Laskuasetukset > Laskujen vastaanotto
4. Paina Skannauspalvelu -kohdan vieressä olevaa nuolta
5. Ilmestyvien kenttien alapuolelta löytyy Poista käytöstä

Kun skannauspalvelu on suljettu, skannausosoitteeseen lähetetty materiaali lähetetään seuraavan 60 päivän ajan joko palautusosoitteeseen tai tuhotaan (esimerkiksi mainokset ja tuotekuvastot).

Skannaukseen soveltuva materiaali palautetaan vastaanottajalle sähköpostitse. Muussa tapauksessa materiaali palautetaan vastaanottajalle postitse. 60 päivän jälkeen kaikki skannauspalveluun saapunut materiaali tuhotaan. Materiaali joka toimitetaan palautusosoitteeseen laskutetaan Maventan hinnaston mukaan. Tarkemman hinnaston löydät täältä kohdasta 'Skannauksen lisäpalvelut'.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.