Toimeksianto luodaan jokaisesta palvelun kautta lähetetystä laskusta. Toimeksiantoa voi ajatella kommunikointi kanavana yrityksesi ja Visma Financial Solutionsin välillä. Kun Visma Financial Solutions päässä tapahtuu laskulle jotain, näet tapahtuneen toimeksiannon välityksellä. Esimerkiksi kun asiakas maksaa laskun, kertoo Visma Financial Solutions tästä tapahtumasta toimeksiannon välityksellä ja mikäli Visma Financial Solutions joutuu lähettämään maksumuistutuksen, saat siitä tiedon toimeksiannolle.
Kun sinun tulee ilmoittaa toimeksiannolle tapahtumia, esimerkiksi siirtää laskun eräpäivää tai lähettää Visma Financial Solutionsille kysymyksen, saat lisättyä tiedon tai kysymyksen laskun toimeksiannossa.
Toimeksiannot löytyvät käyttöliittymästä ylävalikosta “Reskontravahti”:
Jos palvelu on käytössä oletusnäkymänä on saavien yleiskatsaus. Yleiskatsauksesta näkee kuinka monta toimeksiantoa on missäkin tilassa, sekä kuinka paljon saatavia on avoinna:
Sivun vasemmasta reunasta löytyy palvelun valikko. Alla selitettynä mitä valikosta löytyy:
Toimeksiannot: Listaus kaikista avoimista toimeksiannoista
Viestit: Listaus vain sellaisista toimeksiannoista joissa on viesti tai kommentti. Suosittelemme seuraamaan tätä, jotta mahdollisesti tärkeät viestit toimeksiantoihin liittyen eivät jää huomaamatta
Suljetut toimeksiannot: Listaus suljetuista toimeksiannoista (maksetut toimeksinnot, manuaalisesti suljetut toimeksiannot)
Asetukset, yleiset asetukset: Tiedot joilla Reskontravahti on aktivoitu, mm tiedot jotka tulevat näkyviin laskulle lisättävään siirtolausekkeeseen
Asetukset, Asiakasryhmittely: Asiakasryhmittelyjen hallinta
Yksittäisen toimeksiannon tiedot:
Kuinka hyvityslasku näkyy toimeksiantona:
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback