Reskontravahti Auto palvelussa toimeksianto luodaan jokaisesta palvelun kautta lähetetystä laskusta ja Reskontravahti Express palvelussa jokaisesta palveluun erikseen siirretystä laskusta. Toimeksiantoa voi ajatella kommunikointi kanavana yrityksesi ja Visma Amili Oy:n välillä. Kun Visma Amili Oy päässä tapahtuu laskulle jotain, näet tapahtuneen toimeksiannon välityksellä. Esimerkiksi kun asiakas maksaa laskun, kertoo Visma Amili Oy tästä tapahtumasta toimeksiannon välityksellä ja mikäli Visma Amili Oy joutuu lähettämään maksumuistutuksen, saat siitä tiedon toimeksiannolle.

Kun sinun tulee ilmoittaa toimeksiannolle tapahtumia, esimerkiksi siirtää laskun eräpäivää tai lähettää Visma Amili Oy:lle kysymyksen, saat lisättyä tiedon tai kysymyksen laskun toimeksiannossa.


Toimeksiannot löytyvät käyttöliittymästä ylävalikosta “Reskontravahti”:



Jos palvelu on käytössä oletusnäkymänä on saavien yleiskatsaus. Yleiskatsauksesta näkee kuinka monta toimeksiantoa on missäkin tilassa, sekä kuinka paljon saatavia on avoinna:


Sivun vasemmasta reunasta löytyy palvelun valikko. Alla selitettynä mitä valikosta löytyy:


Toimeksiannot: Listaus kaikista avoimista toimeksiannoista

Viestit: Listaus vain sellaisista toimeksiannoista joissa on viesti tai kommentti. Suosittelemme seuraamaan tätä, jotta mahdollisesti tärkeät viestit toimeksiantoihin liittyen eivät jää huomaamatta

Suljetut toimeksiannot: Listaus suljetuista toimeksiannoista (maksetut toimeksinnot, manuaalisesti suljetut toimeksiannot)

Asetukset, yleiset asetukset: Tiedot joilla Reskontravahti on aktivoitu, mm tiedot jotka tulevat näkyviin laskulle lisättävään siirtolausekkeeseen

Asetukset, Asiakasryhmittely: Asiakasryhmittelyjen hallinta



Yksittäisen toimeksiannon tiedot:


Kuinka hyvityslasku näkyy toimeksiantona:



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.