Skannitili

Tällä sivulla voit avata yrityksellesi skannitilin, jonne laskuttajat voivat lähettää paperilaskuja. Laskut skannataan ja muunnetaan sähköiseen muotoon, jolloin voitte vastaanottaa laskut kuten muutkin verkkolaskut.

Näin avaat skannitilin:

  1. Määritä yrityksesi sähköpostiosoite ja postiosoite, jonne ei-laskumateriaali lähetetään (skannausosoitteeseen saa lähettää ainoastaan laskuja, muu materiaali joko tuhotaan tai lähetetään palautusosoitteeseen erillistä maksua vastaan) 
  2. Tarkista hinnasto ja lue tärkeää tietoa laskujen skannauksesta
  3. Valitse Hyväksyn hinnaston ja ehdot ja avaan skannitilin ja lopuksi paina Tilaa

Voit myös sulkea yrityksesi skannitilin "Sulje skannitili"-nappia klikkaamalla.

Kun skannitili on suljettu skanniosoitteeseen lähetetty materiaali lähetetään seuraavan 60 päivän ajan joko palautusosoitteeseen erillistä maksua vastaan tai tuhotaan (esimerkiksi mainokset ja tuotekuvastot). Skanneriin sopiva materiaali palautetaan vastaanottajalle sähköpostitse. Muussa tapauksessa materiaali palautetaan vastaanottajalle postitse. 60 päivän jälkeen kaikki skannauspalveluun saapunut materiaali tuhotaan.

Pankkiverkkoasetukset

Pankkiverkkoyhteys tulee olla aktivoituna ennen kuin laskuja voi lähettää tai vastaanottaa pankkiverkosta. Pankkiverkkoyhteys aktivoidaan tunnistautumalla Visma Sign-tunnistuspalvelussa. Sähköisen tunnistautumisen tulee suorittaa henkilö, jolla on oikeus edustaa yritystä laskutusasioissa, ja tunnistautuminen tehdään omilla, henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Tarkemmat ohjeet pankkiverkon avaamiseen löydät täältä.

 



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.