Mikäli olet jo käyttänyt sähköpostitse vastaanottamasi salasanan vaihtolinkin, saat pyydettyä uuden sähköpostiviestin linkin kautta;
1. Klikkaasähköpostiisi tullutta linkkiä
2. Saat ilmoituksen Virheellinen vahvistuslinkki, jonka jälkeen klikkaa Pyydä uusi linkki napauttamalla tässä.
3. Ilmoita Maventan käyttäjätunnuksesi sähköpostiosoite
4. Suorita En ole robotti -toimenpide painamalla täppä tyhjään ruutuun ja odota vihreää check-merkkiä
5. Klikkaa nollaa salasana, jonka jälkeen saat sähköpostiisi uuden linkin salasanan vaihtamiseksi.
![](https://s3-eu-central-1.amazonaws.com/euc-cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/77040616637/original/zawSfCdmvwdLfYSRetKmFIfNHyYQxH3W3Q.gif?1626162205)
Vaihtoehtoisesti voit myös klikata Kertakäyttöinen sisäänkirjautumislinkki -vaihtoehtoa, jolloin saat sähköpostiisi sisäänkirjautumislinkin. Linkkiä klikkaamalla pääset kirjautumaan Maventa-tilillesi autentikaattorin 6-numeroisella koodilla
![](https://s3-eu-central-1.amazonaws.com/euc-cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/77040627446/original/n2rFXUgrzBgls5GSBcpzdYhlmB6Tx8EB6A.gif?1626164970)
tai hätäkoodin avulla.
![](https://s3-eu-central-1.amazonaws.com/euc-cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/77040618540/original/6zxwaaOvxu5ZBZp7ms08JcwO-uUtBjYX1Q.gif?1626162719)
Mikäli kohtaat haasteita salasanan vaihtamisen kanssa, voit olla yhteydessä tukeemme sähköpostitse osoitteeseen support@maventa.com.
Oliko tästä vastauksesta apua?
Kyllä
Ei
Send feedback Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.