- Useimmiten noudon epäonnistuminen liittyy siihen, että Connectorilla ei ole pääsyä asetuksissa määriteltyyn SISÄÄN/IN-kansioon. Tällöin Connectorin lokivälilehdeltä voi löytyä virhe: SISÄÄN-kansiota ei ole olemassa.Ongelma voi johtua esimerkiksi siitä, että kansio on verkkolevyllä ja Connector-palvelua ajetaan paikallisella tunnuksella, jolla ei ole pääsyä verkkolevylle.
Tarkistathan että:
- käyttäjällä on pääsy IN-kansion sijaintiin
- Connector pääsee käsiksi määrittelemääsi tallennuskansioon (sillä ongelma voi olla käyttö-oikeuksissa)
- tarkkailtavan hakemiston hakemistorakenne on oikeanlainen eli, että viimeinen hakemisto on nimeltään "In"
- Jos Maventa-tilin käyttäjiin on tehty muutoksia eikä nouto ole tämän jälkeen enää onnistunut, kannattaa tarkistaa että Connectoriin kirjautunut käyttäjä löytyy edelleen Maventa-tililtä. Nouto voi myös epäonnistua, mikäli Connectoriin kirjautunutta käyttäjää ei ole aktivoitu yrityksen Maventa-tilillä. Käyttäjän tulee olla aktivoituna Maventassa jotta nouto onnistuisi. Tämä kannattaa ottaa etenkin huomioon silloin, jos tilille on lisätty uusia käyttäjiä hoitamaan laskutusta.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback