Jos Connector ei nouda ollenkaan laskuja Maventasta, voi tälle olla muutamia syitä:
  • Useimmiten noudon epäonnistuminen liittyy siihen, että Connectorilla ei ole pääsyä asetuksissa määriteltyyn SISÄÄN/IN-kansioon. Tällöin Connectorin lokivälilehdeltä voi löytyä virhe: SISÄÄN-kansiota ei ole olemassa. Ongelma voi johtua esimerkiksi siitä, että kansio on verkkolevyllä ja Connector-palvelua ajetaan paikallisella tunnuksella, jolla ei ole pääsyä verkkolevylle. 

    Tarkistathan että:

    • käyttäjällä on pääsy IN-kansion sijaintiin
    • Connector pääsee käsiksi määrittelemääsi tallennuskansioon (sillä ongelma voi olla käyttö-oikeuksissa)
    • tarkkailtavan hakemiston hakemistorakenne on oikeanlainen eli, että viimeinen hakemisto on nimeltään "In"

  • Jos Maventa-tilin käyttäjiin on tehty muutoksia eikä nouto ole tämän jälkeen enää onnistunut, kannattaa tarkistaa että Connectoriin kirjautunut käyttäjä löytyy edelleen Maventa-tililtä. Nouto voi myös epäonnistua, mikäli Connectoriin kirjautunutta käyttäjää ei ole aktivoitu yrityksen Maventa-tilillä. Käyttäjän tulee olla aktivoituna Maventassa jotta nouto onnistuisi. Tämä kannattaa ottaa etenkin huomioon silloin, jos tilille on lisätty uusia käyttäjiä hoitamaan laskutusta.


Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.