Ostolaskujen noudon epäonnistumisen yhteydessä Connectorin lokiin voi ilmestyä virheviesti:
Error, Yritys ... on aktivoinut laskujen noudon mutta 'SISÄÄN-kansiota' ei ole olemassa.

Syy ilmoitukseen "'SISÄÄN-kansiota' ei ole olemassa" on yleensä se, että SISÄÄN-kansio on esimerkiksi verkkolevyllä ja Connector-palvelua ajetaan paikallisella tunnuksella, jolla ei ole pääsyä verkkolevylle.

Tarkistathan että:

  • käyttäjällä on pääsy IN-kansion sijaintiin
  • Connector pääsee käsiksi määrittelemääsi tallennuskansioon (sillä ongelma voi olla käyttö-oikeuksissa)
  • tarkkailtavan hakemiston hakemistorakenne on oikeanlainen eli, että viimeinen hakemisto on nimeltään "In"


Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.