Jos olet aktivoinut verkkolaskujen vastaanoton yrityksen Maventa-tilille, lähetämme laskun aina ensisijaisesti Maventan palveluiden käytöstä suoraan yrityksenne Maventa-tilille. Mikäli et ole aktivoinut verkkolaskujen vastaanottoa, laskutamme yritystäsi niiden tietojen perusteella, jotka olet antanut avatessasi Maventa tilin. Yrityksenne pääkäyttäjä voi tarkistaa kyseiset tiedot kirjautumalla Maventaan ja seuraamalla polkua Asetukset > Yrityksen asetukset > Laskutustiedot.


Mikäli tulee tarve päivittää yrityksen laskutusosoite, onnistuu se saman polun kautta. Näkymässä voi päivittää halutun laskutusosoitteen viidestä eri vaihtoehdosta (sähköposti, postiosoite, e-lasku, Maventa-tili tai laskutus laskutusyrityksen kautta). Kun haluttu laskutusosoite on valittu, paina vielä Tallenna, jotta asetus tulee voimaan. Lähetämme laskun osoitteeseen, jonka olet nyt tallentanut tilin asetuksiin.
Yritys on aina vastuussa, että laskutustiedot ovat ajantasaiset. Muistathan tiedottaa myös muita toimittajiasi, kuin Maventaa, laskutusosoitteesi muutoksista.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.