Saat estettyä ostolaskujen noudon Connectoriin valitsemalla "Pois päältä" Connectorin asetuksista kohdasta Vastaanottoajastin, tallentamalla asetukset Connectorin vasemmasta yläkulmasta kohdasta Tiedosto -> Tallenna asetukset, ja käynnistämällä palvelun uudelleen (Pysäytä palvelu -> Käynnistä palvelu.)

Tämän jälkeen voit vielä tarkistaa Connectorin Loki-välilehdeltä, ettei Connector enää nouda ostolaskuja. Lokissa ei pitäisi enää näkyä merkintöjä "Tarkistetaan, onko yritykselle xxx uusia laskuja" ja "Noudetaan laskua xxx lähettäjältä xxx...". Jos näitä ei enää näy, on kaikki tuon puolesta kunnossa ja vastaanottoajastin on kytketty onnistuneesti pois päältä.

Otathan huomioon, että Vastaanottoajastimen kytkeminen pois päältä ei sulje laskujen vastaanottoa Maventa-tililtäsi. Mikäli haluat sulkea laskujen vastaanoton myös Maventa-tililtä, voivat tilin pääkäyttäjät tehdä tämän tilin asetuksista kohdasta Asetukset -> Yrityksen asetukset -> Laskujen vastaanotto.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Sorry we couldn't be helpful. Help us improve this article with your feedback.