Connectoriin kirjaudutaan yrityksen Maventa-tilin käyttäjätunnuksilla.
Mikäli haluat muuttaa käyttäjätunnuksesi salasanaa, voit päivittää salasanan Maventa-tilille kirjautumisen jälkeen kohdasta Asetukset -> Omat asetukset -> Vaihda salasana. Jos salasana on unohtunut, saat sen palautettua Maventan kirjautumisnäkymän linkistä "Unohditko salasanasi?"
Mikäli haluat muuttaa Connectoriin kirjautumiseen käyttämääsi käyttäjätunnusta, tapahtuu se tuessamme. Voit olla meihin yhteydessä osoitteessa support@maventa.com. Otathan huomioon, että muutospyynnön tulee tulla meille suoraan yrityksen pääkäyttäjän sähköpostista, tai yrityksen nimenkirjoitusoikeudelliselta henkilöltä. Ilmoitathan pyynnössä vanhan käyttäjätunnuksen ja sähköpostin jonka haluat vanhan tilalle.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback