Skannauspalvelun aktivointi edellyttää sitä, että verkkolaskujen vastaanotto on kytketty päälle.
1. Kirjaudu Maventa-tilillesi (ohjeet)
2. Valitse yläpalkista Asetukset
3. Tämän jälkeen valitse vasemmalta Laskuasetukset > Laskujen vastaanotto
4. Paina Skannauspalvelu -kohdasta Aktivoi
5. Lisää ilmestyviin kenttiin yrityksesi osoitetiedot palautettavan materiaalin lähettämistä varten ja paina lopuksi Tallenna.
6. Skannitilisi on nyt aktivoitu ja valmiina vastaanottamaan materiaalia seuraavana arkipäivänä
Painamalla Näytä skannitilin osoite näet skanniosoitteesi (sähköposti-, ja postiosoite), jotka voit antaa niille toimittajille, jotka vielä lähettävät paperilaskuja. Täältä löydät valmiin tiedotepohjan, johon voit täyttää yrityksesi ajantasaiset laskutustiedot ja lähettää tarvittaville toimittajille.
Voit muokata myöhemmin skannauspalvelun palautussähköpostiosoitteen kohdasta Asetukset > Lisäpalvelut > Skannitili. Jotta materiaali saapuu perille, tulee sähköpostiosoitteen olla haluamanne, toimiva osoite. Skannitiliin liittyvät päivitykset tulevat voimaan seuraavana arkipäivänä.
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback