Tulostuspalvelun käyttö tulee halvemmaksi kuin itse postittaminen.
Tulostuspalvelun vuoden 2021 hinnat löydät täältä sekä alla olevasta hinnastosta:
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedbackPääkäyttäjän vaihtaminen Maventa-tilillä
Käyttäjätunnukseni sähköpostiosoitteen vaihtaminen
Maventasta lähtevän laskun reititys
Maventan tukemat operaattorit ja niiden tunnukset
Miten lähetän laskun Maventan käyttöliittymästä?
Kuinka kauan laskun perillemenossa kuluu aikaa?
Mihin sähköpostiosoitteeseen virheilmoitusten sähköpostiviestit lähetetään?
Miksi lasku ei lähde verkkolaskuna vaan sähköpostitse tai paperisena?
Miksi laskun lähettäminen ei onnistu?
Voinko lähettää laskujen mukana liitetiedostoja?
Miksi vastaanottaja ei ole saanut lähettämääni laskua?
Mistä tiedän, mitä sähköisen laskun formaattia pitää käyttää?
Mistä tiedän onko verkkolaskuni mennyt perille?
Miten estän laskujen lähettämisen samalla laskunumerolla?
Miten pakotan laskun suoraan vastaanottajan sähköpostiin?
Mitä tietoja verkkolaskun lähettämiseen vaaditaan?
Miltä sähköpostitse lähetetty lasku näyttää?
Laskun uudelleenlähettäminen / -reitittäminen
Voiko Maventassa luoda laskuja?
Voinko lähettää yritykseni logolla ja ulkoasulla varustetun PDF:n laskun mukana?
Voinko poistaa laskuja Maventasta?
Miten voin kytkeä verkkolaskujen vastaanottamisen päälle tai pois?
Mitä verkkolaskujen vastaanottaminen maksaa?
Toimittajakirje / Tiedote toimittajille uudesta verkkolasku- ja skanniosoitteesta
ERROR: DELIVERY FAILED: Failed checks: Invalid IBAN
Laskun eräpäivään on liian vähän aikaa.
Liian vähän tietoa vastaanottajasta.
Osoitetiedot SOAP -kehyksellä ja MessageTransmissionDetails -elementissä eivät täsmää.
Useita vastaanottajia löydetty.
Verkkolaskuosoitetta ei tunneta tai operaattoriin ei ole yhteyttä.
Yleistä kuluttajalaskutuksesta
Esimerkki laskuttajailmoituksesta (SI-sanoma)
Kuluttajalaskutuksen aloitus vaiheittain
Laskuttajailmoitusten lähetysohje
Kuluttajalaskutuksen sanomien tyypit
Kuluttajalaskujen virheviestit
Laskuttajailmoitusten virheviestit ja jatkotoimenpiteet
Ohje laskuttajailmoitusten tekoon isännöitsijän/tilitoimiston vaihtuessa
Pankkiverkkoyhteyden aktivoiminen
Kuinka lähetän ja vastaanotan laskuja pankkiverkkon kautta?
Pankkiverkkoyhteyksien avaaminen tilitoimistojen ja isännöitsijätoimistojen toimesta
Mitä tulee huomioda lähettäessä laskua skannauspalveluun?
Mitä tietoja saan skannatulta laskulta sähköiseen formaattiin?
Miksi minua veloitetaan skannauksen lisätöistä?
Miksi lähettäjän nimen tilalla on y-tunnus tai tilinumero?
Miten aktivoin tulostuspalvelun?
Milloin tulostuspalveluun lähetetyt laskut postitetaan?
Voiko tulostuspalvelun kautta lähettää liitetiedostoja?
Väritulostus valittavissa paperilaskuille
Omien PDF-kuvien käyttö tulostuspalvelussa
Miten pakotan verkkolaskun tulostuspalveluun?
Tulostuspalvelu on käytössä mutta tulee virhe: ”Postipalvelut eivät ole käytössä”
Maventa Connector asennus Windows 8 käyttöjärjestelmään
Maventa Connector ei asennu tai kaatuu käynnistettäessä
Maventa Connector palvelua suorittavan käyttäjän vaihtaminen
Laskun lähettäminen ei onnistu, mitä teen?
Maventa Connectorin automaattilähetys ei toimi
TEAPPS-laskujen, niiden pdf-kuvien ja liitteiden lähetys Connectorissa
Voinko lähettää laskun mukana liitetiedostoja Connectorin avulla?
Finvoice laskujen tiedostonimet eivät täsmää
Maventa Connector jättää kaikki laskut noutamatta
Maventa Connector jättää osan laskuista noutamatta
Miten saan kytkettyä Connectorin ostolaskujen noudon pois päältä?
Miten saada ilmoitus Maventa Connectorin lokin virheistä sähköpostiin?
Virhe: Etänimeä ei voitu selvittää: 'secure.maventa.com'
Virhe: Objektin viittaukseksi ei voi määrittää objektiesiintymää
Virhe: SISÄÄN-kansiota ei ole olemassa
Virhe laskun lähetyksessä: INVOICE FAILS VALIDATION
Virhe laskun lähetyksessä: MULTIPLE INVOICES NOT ALLOWED WITH ATTACHMENTS
Tiivis starttipaketti Connectorin käyttöönotolle ja käytölle
Maventa Connector käyttöohje (PDF)
Connectorin käytön lopettaminen
Maventa Connectorin lokin koon kasvattaminen
Millä tunnuksilla Connectoriin kirjaudutaan? Miten voin muuttaa salasanaa tai käyttäjätunnusta?
Pystyykö Connectorin kielen vaihtamaan asennuksen jälkeen?
Sähköpostiraportti lähetettyjen ja vastaanotettujen laskujen lukumääristä
Mikä on OVT-tunnus ja mitä sillä tehdään?
Miksi laskun lähettäminen ei onnistu?
Mikä on API-avain ja mitä sillä tehdään?
Sisäänkirjautumisen useimmin kysytyt kysymykset
Mistä saan selville vastaanottajan operaattorin ja OVT-tunnuksen?
Voiko useampi käyttäjä käyttää samaa API-avainta?
Mistä tiedän onko verkkolaskuni mennyt perille?
Miten aloitan sähköisen laskutuksen?
Miten Maventan laskureititys toimii?
Mikä on OVT-tunnus ja mitä sillä tehdään?
Mikä on verkkolaskuoperaattori?
Minulla on paljon asiakkaita, jotka eivät kykene vastaanottamaan verkkolaskua. Miten toimin?
Miten aloitan sähköisen laskuttamisen?
Mitä eroa on verkkolaskulla, sähköisellä laskulla, e-laskulla tai NetPosti-laskulla?
Mitä reittejä pitkin Maventan kautta on mahdollista lähettää laskuja?
Onko sähköinen laskuttaminen turvallista?
Onko sähköpostitse lähetetty lasku sähköinen lasku?
Voiko minulla olla eri verkkolaskuoperaattori laskujen vastaanottamisessa ja lähettämisessä?
Tärkeää tietoa EN16931-standardin voimaantulosta 1.4.2021
'KORJATTU' Chat-palvelussa toimintahäiriö
Huoltotyö Maventan Verkkopalkassa 21. - 24.10.2022
Huoltoikkuna PostNord Strålforsin palveluissa 16.9 ja 24.9.2022
'KORJATTU' 29.7.2022 Maventa Verkkopalkka-palvelussa on havaittu häiriö
'KORJATTU' 4.5.2022 Maventan palvelussa todettu häiriö
'KORJATTU' 8.4.2022 Maventan palvelussa todettu häiriö
Tulostuspalvelun käyttö tulee halvemmaksi kuin itse postittaminen.
Tulostuspalvelun vuoden 2021 hinnat löydät täältä sekä alla olevasta hinnastosta:
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback