Mikäli laskua lähettäessä tulostuspalveluun saat virheen:
Laskua ei voitu lähettää tulostuspalveluun. Tulostuspalvelu ei ole käytössä.

Joko tulostuspalvelu ei ole aktivoitu asetuksista, tai laskuaineistolta on puuttunut joitakin osoitetietoja. Voitte aktivoida tulostuspalvelun Maventan asetuksista. Mikäli olette sitä mieltä että lasku pitäisi olla mahdollista lähettää ja tulostuspalvelu on kytketty päälle, tarkista vielä onko osoitetiedot olleet oikein.
Vastaanottajan osoitteessa aineistolla tulee olla maakoodi (kotimaisilla FI).

Lähetys tulostuspalvelun kautta vaatii vähintään seuraavat tiedot:

  • katuosoite
  • postinumero
  • postitoimipaikka
  • maakoodi

Yksikin puuttuva tieto yllämainituista estää lähetyksen. Tässä tapauksessa voit lähettää laskun uudelleen korjatuilla osoitetiedoilla käyttöliittymän kohdasta "Lähetä lasku uudelleen..."



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.