Jos olet valinnut yritykselle ULOS-kansion ja asettanut yrityksen ONLINE-tilaan, pitäisi painettaessa "Käynnistä palvelu" tulla lokiin viesti "Tarkkaillaan hakemistoa ..... yritykselle ....". Silloin Connectorin automaattilähetys on aktiivinen. Jos sen sijaan saat esim. viestin "ULOS-kansiota ei ole olemassa" on syy yleensä se, että ulos-kansio on verkkolevyllä ja Connector-palvelua ajetaan paikallisella tunnuksella jolla ei ole pääsyä verkkolevylle. Huom! Tämä on siis eri asia kuin sisäänkirjautunut käyttäjä.

Tarkastakaa myös, että tarkkailtavan hakemiston hakemistorakenne on oikeanlainen eli, että viimeinen hakemisto on nimeltään "Out".

Connector-palvelua ajavan käyttäjän voi vaihtaa Windowsin palvelunhallinnasta (Käynnistä/Aja 'services.msc'). Vakiona käyttäjä on "Local System Account" ja tuo pitäisi vaihtaa sellaiseen jolla on täydet oikeudet verkkolevyllä oleviin kansioihin.



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.