Skannauspalvelun perushinnasto:
![](https://s3-eu-central-1.amazonaws.com/euc-cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/77030730201/original/sIZjVNcpmWb2UM6spYvOdJ6zYvTAOqY2ow.png?1618556371)
Lisäksi veloitamme skannauksen lisätöistä:
- Non invoice material resending - email: Vastaanotettu dokumentti on lähetetty edelleen sähköpostitse vastaanottajalle, koska se ei ole täyttänyt laskun määritteitä
- Non invoice material resending - mail: Vastaanotettu dokumentti on lähetetty edelleen postitse vastaanottajalle, koska se ei ole täyttänyt laskun määritteitä (Lisätietoa täällä)
- Adding scan ID: Sarjanumero on puuttunut laskulta, ja se on jouduttu selvittämään ja lisäämään aineistolle manuaalisesti
![](https://s3-eu-central-1.amazonaws.com/euc-cdn.freshdesk.com/data/helpdesk/attachments/production/77030730276/original/GshG0TrBxFdNxUoVagH8kUw1yoCcpVI5Cg.png?1618556403)
Oliko tästä vastauksesta apua?
Kyllä
Ei
Send feedback Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.