We are currently implementing a new customer service system, and the rollout is progressing in stages. Read more here.
Previously created requests can still be viewed at this link .
You can submit new support requests using this form.

We are doing our best to ensure that the new support portal will be available as soon as possible.
We apologize for any inconvenience this may cause.

RATKAISTU / Häiriötila havaittu laskujen vastaanotossa Finvoice muodossa (31.01.2024)

L

Hyvä asiakkaamme,


laskujen vastaanotossa havaittiin häiriötila klo 16.07-16:45, jonka aikana laskujen lähetyksessä Maventaan esiintyi virhetila, esimerkiksi "error 500".


Laskujen lähetys tulee tehdä uudelleen, mikäli laskut eivät ole onnistuneesti lähteneet ohjelmistostanne.


Häiriötila on korjattu ja palvelu toimii normaalisti.


Pahoittelemme asiasta aiheutunutta mahdollista haittaa!


Ystävällisin terveisin,

Maventa Customer Care