Otamme parhaillaan käyttöön uutta asiakaspalvelujärjestelmää, ja käyttöönotto etenee vaiheittain. Lue lisää täältä.
Aiemmin luotuja tukipyyntöjä voi edelleen tarkastella tässä linkissä.
Uusien tukipyyntöjen tekeminen onnistuu tämän lomakkeen kautta.

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että uusi tukiportaali on käytössä mahdollisimman nopeasti.
Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutunutta vaivaa.

RATKAISTU / Häiriötila havaittu laskujen vastaanotossa Finvoice muodossa (31.01.2024)

L

Hyvä asiakkaamme,


laskujen vastaanotossa havaittiin häiriötila klo 16.07-16:45, jonka aikana laskujen lähetyksessä Maventaan esiintyi virhetila, esimerkiksi "error 500".


Laskujen lähetys tulee tehdä uudelleen, mikäli laskut eivät ole onnistuneesti lähteneet ohjelmistostanne.


Häiriötila on korjattu ja palvelu toimii normaalisti.


Pahoittelemme asiasta aiheutunutta mahdollista haittaa!


Ystävällisin terveisin,

Maventa Customer Care