RATKAISTU/ Havaittu viivettä skannattujen laskujen toimituksessa 29.02.2024

J

Arvoisa asiakkaamme,


Maventan skannauspalvelun tarjoaja Azets Document Solutions (ADS) on ilmoittanut ongelmasta, jonka on havaittu aiheuttavan viivästyksiä skannattujen laskujen toimitusaikoihin.


Ongelma koskee laskujen kulkua liittyen karkauspäivään (29.02). Tarkemmin kyseessä ovat laskut, jotka siirretään ADS:n sähköpostipalvelimesta tuotantoon karkauspäivän jälkeen klo 0:00.


Vaikutus asiakkaillemme on, että heidän skannatut laskunsa voivat viivästyä 1–23 tuntia normaalista. Muita toimitusongelmia ei ole havaittu.


Tämä koskee Maventan asiakkaita, jotka käyttävät ADS:ää kaikissa maissa. ADS on pääskannauspalveluntarjoaja suomalaisille, hollantilaisille ja tanskalaisille asiakkaille. Muiden skannauspalveluntarjoajien laskuihin tämä ei vaikuta.


Pahoittelemme asiasta mahdollisesti aiheutuvaa harmia.


Ystävällisin terveisin,

Maventa Customer Care

1 Comment

M

Hyvä asiakkaamme,

valitettavasti ADS on ilmoittanut, että teknisten ongelmien vuoksi joitakin alkuperäisen (29.2.) viiveen vaikutuksen alaisia laskuja ei oltu käsitelty uudelleen kuten aiemmin oli vahvistettu. Nämä laskut on käsitelty onnistuneesti 18. ja 19.3.2024. Laskuja, joita tämä kattavampi viive on koskenut, oli yhteensä 114 kappaletta.

Can't find what you are looking for?

Start new discussion