Arvoisa asiakkaamme,
Maventan skannauspalvelun tarjoaja Azets Document Solutions (ADS) on ilmoittanut ongelmasta, jonka on havaittu aiheuttavan viivästyksiä skannattujen laskujen toimitusaikoihin.
Ongelma koskee laskujen kulkua liittyen karkauspäivään (29.02). Tarkemmin kyseessä ovat laskut, jotka siirretään ADS:n sähköpostipalvelimesta tuotantoon karkauspäivän jälkeen klo 0:00.
Vaikutus asiakkaillemme on, että heidän skannatut laskunsa voivat viivästyä 1–23 tuntia normaalista. Muita toimitusongelmia ei ole havaittu.
Tämä koskee Maventan asiakkaita, jotka käyttävät ADS:ää kaikissa maissa. ADS on pääskannauspalveluntarjoaja suomalaisille, hollantilaisille ja tanskalaisille asiakkaille. Muiden skannauspalveluntarjoajien laskuihin tämä ei vaikuta.
Pahoittelemme asiasta mahdollisesti aiheutuvaa harmia.
Ystävällisin terveisin,
Maventa Customer Care