We are currently implementing a new customer service system, and the rollout is progressing in stages. Read more here.
Previously created requests can still be viewed at this link .
You can submit new support requests using this form.

We are doing our best to ensure that the new support portal will be available as soon as possible.
We apologize for any inconvenience this may cause.

Visma Signin palvelussa havaittu hitautta kutsujen luonnissa ja sähköpostikutsujen lähtemisessä 18.3.2024 alkaen

O

Viimeisen viikon aikana Visma Signissa on ilmennyt hitautta kutsujen luonnissa ja sähköpostikutsujen lähettämisessä. Joissain tapauksissa sähköpostikutsujen lähtemiseen on saattanut kulua jopa 1-2 tuntia. Alkuperäinen Visma Signin tiedote katsottavissa täällä: Visma Signin palvelussa havaittu hitautta kutsujen luonnissa sekä lähettämisessä ja allekirjoittamisessa


Pahoittelemme asiasta mahdollisesti aiheutuvaa harmia!


Ystävällisin terveisin,

Maventa Customer Care



1 Comment

L

Hyvä asiakkaamme,


Visma Sign palvelussa on havaittu edelleen hitautta kutsujen luonnissa ja sähköpostikutsujen lähettämisessä.

Alkuperäisen tiedotteen yhteydessä on mahdollista seurata palvelun korjauksen tilaa: Visma Signin palvelussa havaittu hitautta kutsujen luonnissa sekä lähettämisessä ja allekirjoittamisessa


Pahoittelemme asiasta mahdollisesti aiheutuvaa vaivaa!



Ystävällisin terveisin,


Maventa Customer Care