Otamme parhaillaan käyttöön uutta asiakaspalvelujärjestelmää, ja käyttöönotto etenee vaiheittain. Lue lisää täältä.
Aiemmin luotuja tukipyyntöjä voi edelleen tarkastella tässä linkissä.
Uusien tukipyyntöjen tekeminen onnistuu tämän lomakkeen kautta.

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että uusi tukiportaali on käytössä mahdollisimman nopeasti.
Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutunutta vaivaa.

Visma Signin palvelussa havaittu hitautta kutsujen luonnissa ja sähköpostikutsujen lähtemisessä 18.3.2024 alkaen

O

Viimeisen viikon aikana Visma Signissa on ilmennyt hitautta kutsujen luonnissa ja sähköpostikutsujen lähettämisessä. Joissain tapauksissa sähköpostikutsujen lähtemiseen on saattanut kulua jopa 1-2 tuntia. Alkuperäinen Visma Signin tiedote katsottavissa täällä: Visma Signin palvelussa havaittu hitautta kutsujen luonnissa sekä lähettämisessä ja allekirjoittamisessa


Pahoittelemme asiasta mahdollisesti aiheutuvaa harmia!


Ystävällisin terveisin,

Maventa Customer Care



1 Comment

L

Hyvä asiakkaamme,


Visma Sign palvelussa on havaittu edelleen hitautta kutsujen luonnissa ja sähköpostikutsujen lähettämisessä.

Alkuperäisen tiedotteen yhteydessä on mahdollista seurata palvelun korjauksen tilaa: Visma Signin palvelussa havaittu hitautta kutsujen luonnissa sekä lähettämisessä ja allekirjoittamisessa


Pahoittelemme asiasta mahdollisesti aiheutuvaa vaivaa!



Ystävällisin terveisin,


Maventa Customer Care