We are currently implementing a new customer service system, and the rollout is progressing in stages. Read more here.
Previously created requests can still be viewed at this link .
You can submit new support requests using this form.

We are doing our best to ensure that the new support portal will be available as soon as possible.
We apologize for any inconvenience this may cause.

RATKAISTU / Reskontravahti -palvelussa ollut häiriö 03.04.-07.04.2024

J

Arvoisa Reskontravahti -palvelua käyttävä asiakkaamme,


palvelussa on havaittu häiriö ajalla 03.04.-07.04.2024, jonka aikana Reskontravahdissa laskuille tehdyt toimenpiteet eivät olleet siirtyneet laskujen seurantaa hoitavalle Visma Amili Oy:lle,


Häiriö on korjattu 08.04.2024 ja kaikki Reskontravahdissa tehdyt toimenpiteet ovat silloin siirtyneet Visma Amili Oy:lle.


Mikäli häiriön vuoksi asiakkaallenne on ennättänyt lähteä virheellisesti maksuhuomautus, niin suosittelemme siitä olemaan suoraan yhteydessä Visma Amili Oy:n asiakastukeen. Yhteystiedot löydätte heidän sivuiltaan: https://amili.fi/yhteystiedot-ja-asiakaspalvelu


Ystävällisin terveisin,

Maventa Customer Care