Otamme parhaillaan käyttöön uutta asiakaspalvelujärjestelmää, ja käyttöönotto etenee vaiheittain. Lue lisää täältä.
Aiemmin luotuja tukipyyntöjä voi edelleen tarkastella tässä linkissä.
Uusien tukipyyntöjen tekeminen onnistuu tämän lomakkeen kautta.

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että uusi tukiportaali on käytössä mahdollisimman nopeasti.
Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutunutta vaivaa.

RATKAISTU / Reskontravahti -palvelussa ollut häiriö 03.04.-07.04.2024

J

Arvoisa Reskontravahti -palvelua käyttävä asiakkaamme,


palvelussa on havaittu häiriö ajalla 03.04.-07.04.2024, jonka aikana Reskontravahdissa laskuille tehdyt toimenpiteet eivät olleet siirtyneet laskujen seurantaa hoitavalle Visma Amili Oy:lle,


Häiriö on korjattu 08.04.2024 ja kaikki Reskontravahdissa tehdyt toimenpiteet ovat silloin siirtyneet Visma Amili Oy:lle.


Mikäli häiriön vuoksi asiakkaallenne on ennättänyt lähteä virheellisesti maksuhuomautus, niin suosittelemme siitä olemaan suoraan yhteydessä Visma Amili Oy:n asiakastukeen. Yhteystiedot löydätte heidän sivuiltaan: https://amili.fi/yhteystiedot-ja-asiakaspalvelu


Ystävällisin terveisin,

Maventa Customer Care