We are currently implementing a new customer service system, and the rollout is progressing in stages. Read more here.
Previously created requests can still be viewed at this link .
You can submit new support requests using this form.

We are doing our best to ensure that the new support portal will be available as soon as possible.
We apologize for any inconvenience this may cause.

RATKAISTU / Laskujen lähetyksissä Apix -verkkolaskuoperaattorille ongelmia

J

Arvoisat asiakkaamme,


vastaanottajille, jotka käyttävät verkkolaskuoperaattorina Apixia, lähetettävissä laskuissa on havaittu tekninen ongelma, jonka vuoksi laskut jäävät tällä hetkellä virheeseen ja odottaa -tilaan. Ongelman syy on tiedossamme, ja korjaustoimenpiteet ovat jo käynnissä. Ongelman ratkaisemiseksi työskentelemme aktiivisesti, ja Maventa lähettää kaikki odottavat laskut uudelleen mahdollisimman pian heti, kun ongelma on korjattu. Asiakkaidemme ei tarvitse lähettää laskuja uudelleen itse.


Pahoittelemme tästä aiheutuvaa viivästystä ja mahdollista haittaa. Olemme sitoutuneet ratkaisemaan tilanteen nopeasti ja tehokkaasti. Informoimme välittömästi, kun lisätietoa on saatavilla.


Kiitämme kärsivällisyydestänne ja ymmärryksestänne.


Ystävällisin terveisin,

Maventa Customer Care

1 Comment

J

Ongelma on korjattu ja kaikki laskut on nyt Maventan toimesta lähetetty uudelleen onnistuneesti.